060110

To do list:

 -Handla
Inköpslista:
Smör (nåt sorts ekologis skit)
Ost (Gärna lagrad, men en vanlig husshålls funkar)
Kycklingfilér (2 kg)
Salladshuvud (isberg)
Tomater (Svenka)
Majs (På burk)
Gurka (grön)
Lök (gul)(röd)
Ruccola (Icas på påse)
Kessela (funkar som sås till salladen)
Bröd (grovt att rosta och göra varma mackor på)
Kaffe (Zoegas - Hela bönor)
Nivea ansiktslotion (blir torr i huden när det är kallt ute)
Jucie (Blir väl nån slags tropisk variant den är god)
Fusili fullkorn (alltid bra att ha pasta hemma)
Äppel (Gala-Chile)

-Skidskytte på TV
Jättetrevlig underhållning, även om ni inte är så intresserade av sport så är skidskytte fantastisk spännande att titta på.

-Kaffe på stan med Nacka
Snackade lite löst om det igår men det blir nog av

-Varva ner
Det är ju en dag imorgon också

-Avsluta kvällen med en filmkväll alternativt kolla gårdagens paradis avsnitt som vi missade


Ehh, fick precis reda på att jag måste stryka hela min To do lista, Vi drar till Copenhagen istället. The It place om man vill handla kläder här nere i söder. Ska försöka hitta en rugby tröja i grönt och vit...

/OW

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-06 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0