Att INTE leva i kollektiv?

En illusion av en dröm krossades idag då jag fick reda på att min levnadsplats ej kommer att vara på samma ställe som de ädla herrarna nikky six, Oliver Wright och Johnie Shaft.
Men istället för att ta det definitiva som ett svar utformar jag det som en fråga istället: Är ett kollektiv en uteslutande fysisk upplevelse, kan det inte vara så att det finns ett psykologiskt kollektiv i oss alla då vi väljer att uttrycka våra tankar i ett större forum än våra sinnen?

Jag, Slick Steele kommer med stor sannorlikhet ej deltaga i detta fysiska kollektiv.
Men väljer att låta kollektivet deltaga i mig genom att öppna mitt sinne och låta de ädla herrarna vara konstanta inneboende i mitt kollektiv till liv.

PS. Fy fan va Paradise hotel är bra.

// Slick Steele

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattade inget av det du skrev

2010-01-05 @ 19:51:11
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Slick

inte ens det dära om paradise hotel?

2010-01-05 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0