Bloggare

Hej, det var länge sedan =) Eftersom vi alltid går in i alla nya projekt helhjärtat har jag studerat andra bloggare hela förmiddagen (när jag inte designat skiten) och har hittat min personliga favorit: Kissies ! Eftersom hennes blogg enligt henne själv är den största i Sverige kan det inte vara helt omöjligt för oss att snart vara topp 1 000 000.

De sista dagarna har hon skrivit att nån kille i Twilight inte är så snygg som alla säger, han är tydligen för vit? Jag kan inte med säkerhet säga att det är det hon menar eftersom vartannat ord är feltsavat eller sär skrivet =)
Det viktiga är iaf att skapa fiender i bloggvärlden så man får lite publicitet. Mer än hälften av kommentarerna i hennes blogg är negativa. Det vill vi också ha!!

Vi har ju inte hybris så vi tänker skaffa fiender på vår egen nivå! Det finns tydligen två sär som har en blogg som heter Mansforum. Vi tycker att de är löjliga, inte alls lika coola som vi är! Dessutom är de tråkiga.

Nu kommer ni alla kommentera alla våra stavfel och särskrivningar. Det är helt ok, vi är inte proffesionella bloggare som hon påstår sig vara, och vi skriver oftast påvekade av någon substans!

Här hade jag velat lägga in en länk till både hennes och Mansforums blogg men jag vet inte hur man gör så vi får försöka lösa det under dagen. Jag ville bara få detta ur mig....

/ Oliver Wright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0