Nicky Sixx

Hej Nicky Sixx!

Hej bloggen

Vilket djur skulle du vara?

Vithaj

Vilken är din favoritfärg?

Gul

Om du vore en grönsak, vilken skulle du då vara?

Broccoli

Vilken blogg tycker du bäst/sämst om?

Amandaishere/Mansforum

Vad tycker du om att göra sena torsdagskvällar?

Ekonomi

Hur många flickor har du pussat?

10 000

Hur ställer du dig till dödsstraff?

Negativt, nej positiv, lyncha de jävlarna!!

Vilken karaktär i Paradise hotell skulle du helst vilja vara? Varför?

Tilde för att hon bestämmer och är hetast!

Vad är din bästa raggningskommenatar?

Kom så ska du få lite godis.

Berätta en hemlighet om dig själv!

Jag gråter till Extreme homemakeover

Hur tycker du G8 länderna ska minska miljöutsläppen i tredje världen?

Hålla sig borta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-03 @ 20:36:11
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-03 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0