Oliver Wright

Hej Oliver Wright!

Godkväll Bloggen!

Vilket djur skulle du vara?

Varan

Vilken är din favoritfärg?

Röd

Om du vore en grönsak, vilken skulle du då vara?

Tomat

Vilken blogg tycker du bäst/sämst om?

Kenza/Kissies

Vad tycker du om att göra sena torsdagskvällar?

Checka av Paradise hotell

Hur många flickor har du pussat?

132 som jag minns =)

Hur ställer du dig till dödsstraff?

Svår fråga.  Det finns hemska människor som gör sjuka saker och inte klassas som psykiskt sjuka, eftersom de isf skulle få vård istället för fängelse! Det enda jag tror skulle ”bota” en sådan människa är Gud, men jag anser också att religion är det farligaste som finns på jorden eftersom många blir fanatiska. Därför är det sista jag skulle vilja ha ute i världen en massmördare och våldtäktsman som är religiöst fanatiskt. Så dödstraff kanske inte är helt fel. Eller livstid utan möjlighet till frihet!

Vilken karaktär i Paradise hotell skulle du helst vilja vara? Varför?

Kommer inte ihåg vad han heter men han som ligger med ”hon den mörka”! Dels för att han liknar Jude Law lite och dels för att han ligger med” hon den mörka”!

Vad är din bästa raggningskommenatar?

Jag kan fan inte ragga!

Berätta en hemlighet?

Jag använder väldigt sällan deodorant!

Hur tycker du G8 länderna ska minska miljöutsläppen i tredje världen?

Tycker inte det är G8 ländernas problem utan ett världsproblem. Tycker inte det är så stor skillnad rent ekonomisk bland världens länder. Det finns ett fåtal fattiga länder i världen men mängder av fattiga människor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker livstid i sverige borde vara som i usa

2010-01-05 @ 09:36:20
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0