På tal om..

Nu när vi är inne i ett musikstim här i kollektivet tycker jag det var passande att varna alla för olaglig nerladdning! AKTA er för fanken! Jag bryr mig egentligen inte om er utan jag varnar mest för min egen skull. Tänk om alla skulle ladda ner sin musik. Då skulle det ju inte skapas mer musik för ingen kunde tjäna pengar på det! Och jag skulle inte kunna köpa nån ny musik. Men det var egentligen inte detta jag skulle skriva om.
Utan jag hittade lite rolig fakta om Chuck Norris som jag tyckte passade in på ämnet:
- Apple pays Chuck Norris 99 cents every time he listens to a song.

Slutsatsen man kan dra är att det är bara Chuck Norris som får ladda ner musik och inte DU!

/ Nikki Sixx


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha varför var den videon oväntad för?

2010-01-09 @ 12:07:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej, inte vet jag hur du ser på saken :)



Hej alla söta :D Nu är jag med i en tävling till. Skulle vara roligt om ni gick in och röstade på mig. Det är hela 14 finalister så tror inte jag har någon större chans denna gången. Fast det är klart jag hoppas på det bästa. Ni gör min dag alla söta! :) Tips på vad jag kan göra för er som röstar? :) Vill såklart vara snäll tillbaka! <3



Klicka in här: http://deeliiicious.blogg.se/2010/january/finalisterna-i-veckan-blogg.html#comment

& rösta på nummer 1 :) tack så jättemycket !

2010-01-09 @ 12:36:29
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0