Sjuk, livstid och fortfarande?

Min vänsta halsmandel är inte vad den borde vara, jag tror det är en reaktion på vårt bloggande, den känner att den spenderar för lite tid med att skriva och för mycket tid med att göra andra oviktiga saker. Min halsmandel tänker på mitt bästa och försöker få mig soffliggande så jag kan fokusera mer på bloggandet! TACK säger jag till min halsmandel.

Vad är livstid i USA? Hmm, rimligtvis borde det vara ca 85,6 år för kvinnor och 82,3 år för män men inte vet jag.

Sluta säg att DU skriver bra! Orkar inte med er mer. VI är VI, VI är VI, VI är VI!!!!!!!!!!

Ikväll kommer det läggas upp bilder och förhoppningsvis kommer en och annan anektdot från vårt liv tillsammans berättas...

until then

/Oliver Wright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0