Slick Steele

Hej Slick Steele!

Tjena hehe, hej bloggen

Vilket djur skulle du vara?

Katt

Vilken är din favoritfärg?

De e blå

Om du vore en grönsak, vilken skulle du då vara?

Sparris

Vilken blogg tycker du bäst/sämst om?

Kenza/Kissie

Vad tycker du om att göra sena torsdagskvällar?

Givetvis tycker jag om att titta på Paradise hotels utröstning

Hur många flickor har du pussat?

Fyra. Fem med mamma

Hur ställer du dig till dödsstraff?

Anti, jag är emot!

Vilken karaktär i Paradise hotell skulle du helst vilja vara? Varför?

Erika, eller nån av tjejerna så jag skulle kunna ta på mig själv!

Vad är din bästa raggningskommenatar?

Hej, mitt namn är Slick, vad heter du?

Berätta en hemlighet?

Jag äter onormalt mycket kakor!

Hur tycker du G8 länderna ska minska miljöutsläppen i tredje världen?

Genom ekonomiska sanktioner och omfördelning  av välfärden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0