Stolt men frågande!

Postat av: foki

Hej OLIVER! va kul du skriver. erkänn att det var du som la kommentaren.. =)
Kan ni inte lägga ut lite bilder så man ser hur ni ser ut?
kramiz

2010-01-04 @ 18:29:55
URL: http://fokis.se/

Stolt eftersom en levande legend i bloggvärlden (finns det nån annan värld) tycker vi skriver roligt men frågande angående vem som la kommentaren, eftersom jag inte vet vilken kommentar som syftas på! Vi försöker att alltid underteckna våra kommentarer så man vet vem av oss som skriver! Vi är relativt nya i skrivandetskonst och det kan ta lite tid innan man hittar sin egen stil och innan ni lär er vår stil. Men det är troligt att det är Oliver som lade kommentaren då han hittils varit den som skrivit mest (de andra har viktigare saker att göra, men Oliver anser att det inte finns något viktigare än bloggen!

Angående bilderna så kommer vi givetvis lägga upp bilder, men inga bilder som kan identifiera oss eftersom vi har relativt höga positioner på våra bisysslor. Det finns tyvärr människor som tar oss på allvar! =)

Nu ska jag läsa lite bloggar för att få insperation till nya inlägg..

/Oliver Wright

Kommentarer
Postat av: Naima

Hejsan :)



Vad hände idag då ? , just skrev jag lite on nagelttips säg gärna vad du tycker ;)



Kram // Naimaifinland

2010-01-04 @ 19:33:23
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: foki

Haha. du kan ju inte lägga upp mitt inlägg sådär...

Men tack för komplimangen. ;)

Ja menar ju kommentaren om rumpan såklart..

Titta gärna i min blogg och kommentera lite om ni ser något kul.

ps. Tycker att det är lite dålig info och aktivitet från Johnnie i gänget

2010-01-04 @ 20:54:26
URL: http://fokis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0