Välkommen till vår nya blogg!

Hej, jag är Oliver Wright och jag sitter och tittar på trailers från gamla porrfilmer tillsammans med Slick Steele och Nicky Sixx. Det är en fantstikst humoristisk sysselsättning en lördag em, det kan jag varmt rekomendera! Några titlar som sticker ut mer än andra är Exponerad, Anita - En tonårsflickas dagbok, 99 Woman och den mycket populära Shewolf.

Slick Steele har precis flyttat in i kollektivet Signalerande Flaggskeppet där jag och Nicky Sixx bott i ett par månader tillsammans med Johnny Shaft. Vi har det jättebra ihop! Det finns inget bättre än att aldrig vara ensam tycker vi allihopa. Vi funderar på om vi ska ut o dricka öl på stammishaket eller stanna hemma och spela tjuv o polis. Eftersom ett av våra nyårslöften var att ta det lungt i Januari och spara både våra pengar och våra kroppar så känns det lite sådär att gå ut redan den 2:e januari! Men vi kommer med största sannolikhet synas på stammishaket.

Den här bloggen kommer handla om hur det är för vuxna män att bo ihop! Alla kommer vara delaktiga i skrivandet och inget kommer utelämnas.(hämtar mer kaffe)!

/ Oliver Wright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0