Vardagen

Hej hej alla!

Tänkte börja med att gnälla på er som skriver kommentarer på vår sida och frågar hur Jag mår!!Även om ni skriver att det är en bra blogg så visar ju det att ni inte ens läst den!!! Jag blir så trött!!!Det finns inget Jag i denna Bloggen, antingen så skriver ni NI eller så riktar ni er till en av oss diretkt genom att skriva något av våra namn. Vi kommer inte besöka era bloggar om ni inte följer dessa regler, det är inte säkert av vi kommer besöka er blogg ändå men det finns en chans då iaf!!!!

Har precis kommit hem från mitt extrajobb som jag är tvungen att ha eftersom bloggen inte kan försörja oss alla fyra. Vi har dock som mål att efter våra skidresor (ja, plural) så ska vi endast syssla med bloggen! Vi undrar därför vad ni vill läsa om här. Vad ni än skriver så kommer vi skriva om det, det lovar jag!

Nils Karlsson pyssling var nere från huvudstan över nyår eftersom allting händer i Malmö. Vad han inte hade räknat med var att flickorna/tjejerna/kvinnorna i den här södra Huvudstaden fortfarande har lite självrespekt kvar. Pyssling språkade med en galant dam och säger på sitt eget självsäkra sätt : Jag tycker du har en väldigt läcker rumpa! Damen ler, fnissar lite och säger: Tack! Varpå pyssling snabbt tillägger: Jag gillar stora rumpor...

Pyssling sov på vår soffa den natten.

/Oliver Wright

Ps. Kommer lägga upp mitt formulär under kvällen.

Kommentarer
Postat av: foki

Hej OLIVER! va kul du skriver. erkänn att det var du som la kommentaren.. =)

Kan ni inte lägga ut lite bilder så man ser hur ni ser ut?

kramiz

2010-01-04 @ 18:29:55
URL: http://fokis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0